Tradycyjnie i rodzinnie

W ostatnich latach można zauważyć rozwój folkloru w Polsce, coraz częściej doceniamy nasze tradycje regionalne. W mojej pracowni już od 4 lat powstają tradycyjne kroszonki, które cieszą się Waszym zainteresowaniem. W marcu  zeszłego  roku miałam przyjemność wystąpić w programie pt.,, Rączka Gotuje’’. Przygotowując się do programu postanowiłam założyć regionalny śląski strój z okolic Raciborza. Okazało się że moje kroszonki w połączeniu z strojem dają idealną całość. W głowie zrodził się pomysł zrobienia sesji zdjęciowej. Postanowiłam zaprosić do współpracy wspaniałego fotografa Sebastian Góra. Efektem naszej pracy są przepiękne zdjęcia, pokazujące tradycyjne ludowe stroje oraz kroszonki. W sesji towarzyszył mi mój tato, który jest emerytowanym górnikiem ( co zostało uwidocznione na zdjęciach). Strój który mam na sobie należy do rodziny mojej mamy od wielu pokoleń – chusta, plisowana sukienka, fartuch oraz wstążka. Wymienione elementy maja ok 100 lat. Wianek który mam na głowie został wykonany w mojej pracowni. Mam nadzieję że efekt Wam się spodoba…








Za współpracę dziękuję
Fotograf: Fotograf: Sebastian Góra / www.sebastiangora.com
Makijaż: Sandra Kaim Franica / www.facebook.com/Makijaże-Sandra-Kaim-Franica-182865211906…/


Kocham to co robię co mam nadzieję widać na zdjęciach :)

Komentarze

  1. Piękna sesja,naturalne warunki,soczysta zieleń no i tatko na galowo,przepieknie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty