Gęsie kroszonki

Gęsie kroszonki w mojej pracowni są najczęściej ozdabiane. Są znacznie większe od jajek kurzych co sprawia że wzór pięknie się na nich prezentuje i układa. Czas wykonania takiego jajka to około 3-5 godzin. Przy ich zdobieniu jest jeden wielki minus... Bardzo ciężko łapią barwnik i często na wydmuszkach widoczne są przebarwienia. Mam nadzieję że kiedyś znajdę na to złoty środek :) 




Poniżej małe porównanie gęsie wydmuszki kontra kurze.




Zapomniałam się ostatnio pochwalić że byłam nominowana do nagrody Mieszko AD 2018 w dziedzinie kultury - organizator starostwo powiatowe w Raciborzu. Niestety nie udało się wygrać , ale już sama nominacja bardzo cieszy.



pozdrawiam serdecznie 
Basia - Gonska Art


Komentarze

  1. Gratuluję nominacji, jak się nie udało w 2018 to może w 2019 się uda. Jajeczka cudnej urody. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, jestes tu jedna na te tereny.A ja jestem z Raciborza,

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji, kroszonki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wieczur moze sprzedaje pani te przepiekne pisanki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty