Sezon 2019 rozpoczęty


Kolejny sezon kroszonkarski rozpoczęty. To już kolejny rok kiedy od stycznia do kwietnia w mojej pracowni królują jajka. Prawie codziennie spędzam parę godzin drapiąc przeróżne wzory na wydmuszkach.
Rok temu na Dni Powiatu raciborskiego wykonałam kroszonkę z zarysem Raciborskiego Zamku. Od tego czasu coraz częściej prosicie mnie o jajka z zabytkami. Niedawno wykonałam komplet jajek z zabytkami Niemieckiego miasta Burghausen. Praca nad takimi jajkami nie jest łatwa, najgorzej jest dobrze rozlokować wzór. Z jednej strony jajeczka jest zabytek, a z drugiej klasyczny wzór.







Powstały także kroszonki patriotyczne z orzełkiem 



Komentarze

  1. Wspaniale wyglądają , zwłaszcza te patriotyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję :) też lubię te patriotyczne :)

      Usuń
  2. Prawdziwe dzieła sztuki. Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałosci, jajka rewelacyjne,szczególnie to ze zamkiem ,to moja miejscowość, uwielbiam nasz strój regionalny, lajbik też masz? a czerwony fawor? pozdrawiam po sąsiedzcku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Ja nie mieszkam w Burghausen. Jeden z mieszkańców zamówił moje jajeczka. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. twoje jajca są po prostu przepiękne, też se podskrobuję ale do ciebie mi daleko w tyle pozdrawiam po wspólnym fachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pozdrawiam także i zyczę cierpliwości ;) im więcej pracuje się nad jajkami tym lepiej wychodzą. Jak to mówią praktyka czyni mistrza

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty