Świąteczny czas- relacja z programu studio telewizyjna 1

Nastał nam świąteczny czas....


Zaniedbałam troszkę bloga.Ostatni raz dodałam wpis ponad 2 tygodnie temu.
I przyznam ze dużo się działo, codziennie krosiłam nowe jajeczka:)
powstały dwa nowe strusie jajeczka




oraz wiele kroszonek strusich i kurzych.
 A oto moja wielkanocna dekoracja :D

Po Świętach dodam pojedyncze zdjęcia jajeczek.  

A teraz chwalę się:)
2 kwietnia występowałam w programie na żywo 
Studio telewizyjna 1
Program można zobaczyć tutaj:
http://katowice.tvp.pl/19507758/2042015
Było wspaniale , choć troszkę się stresowałam 



A tak jajeczka podróżowały z Raciborza do Katowic 


Dwa ostatnie tygodnie były bardzo pracowite, ale towarzyszyły temu pozytywne emocje:)
Słowa mojej mamy ,, nigdy nie spodziewałam się że zobaczę córkę w telewizji'' i ta łezka w oku:)

Teraz uciekam już świętować:)
Pozdrawiam Świątecznie 
Gonseczka Basia






Komentarze

  1. z niecierpliwością czekam na zdjęcia, gratuluję i życzę Ci wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gratuluję , Radości , zdrowia na to Świętowanie, a jaja cudowne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i najbliższych oraz szybkiej i ciepłej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wieści! Gratuluję!
    Radosnego świętowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję.Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda, pisanki powalają na kolana. Takie zdolności zasługują na długi program telewizyjny. Jesteś gwiazdą, gratuluję.
    Buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko! Gwiazda telewizji, gratki! :-)
    ale masz się czym chwalić, więc chwal się ile wlezie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, gratuluję debiutu telewizyjnego! a jajeczka piękne!! pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, wielkie gratulacje, z przyjemnością oglądnęłam wywiad, a kroszonki podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty