Różane pudełeczko + śliwkowe szaleństwo

Różane pudełeczko
Po dość długim czasie udało się znaleźć chwilkę na tworzenie. Wykonałam pudełeczko na druty mojej mamy. Użyłam klasycznych  papierów do decoupage z linii Asket designe collection. Lubię z nimi pracować. Ostatnio mam skłonności do przesadzania znów, dlatego nie cieniowałam tym razem. Wykonałam tez tacę ale wydaje mi się ze wyszła zbyt ciemna i wszystkiego jest za dużo:(
różane pudełeczko





W końcu mamy sezon na śliwki:) wykonałam parę zdjęć mojego śliwkowego sadu. W tym roku owoców jest bardzo dużo aż uginają się gałęzie. Pod śliwkami pasą się gąski.
śliwkowa alejka





Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających J
Nowe krasnale ogrodowe


Gonseczka- Basia

Komentarze

  1. Wspaniały sad, świetny klimat i pudełeczko też cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko,wspaniały sad i piękne gąski.Ze śliwek zrób nutellę świetny dodatek do ciast i rogalików.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko świetne, a tackę zrobiłabym jaśniejszą , bo chyba trochę wzór ginie, ale nie ma tak dobrze, żeby wszystko udawało się od razu. Gąski świetnie wyglądają , a śliwki bardzo apetyczne...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko cudo Basiu;) Tacka rzeczywiście wyszła trochę za ciemna, ale cóż to ma za znaczenie w porównaniu z apetycznymi śliwkami w Twoim ogrodzie?;) Fajne rzeczy robisz, dlatego zaglądam do Ciebie. Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. och jooooo! masz te cudne szare gąski ! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty