Kroszonki nie tylko na wielkanoc...

Kroszonki, kraszanki, drapanki.... Kojarzą nam się głównie z okres Wielkanocnym. Swoje pisanki tworzę już kilka lat i zauważyłam,że jajko nie musi być tylko na święta.
Twórcy należący do  World Egg Art starają się tworzyć prace, które mogą być ozdobą naszych domów przez cały rok. Wszystko zależy od użytego motywu.  
W czerwcu miałam przyjemność wziąć udział w I Święcie Powiatu Raciborskiego. Na tą okazje wykonałam pisankę z Zamkiem Piastowskim w Raciborzu. Motyw bardzo przypadł Wam do gustu i pojawiły się propozycje wykonania jajek z innymi zabytkami.  Podczas wystawy wystąpiłam w moim regionalnym stroju.



 Rok temu w mojej pracowni pojawił się Pan, który poprosił o jajko z motywem weselnym. Było to dla mnie nie lada wyzwanie, ale udało się. Tak teraz myślę i to chyba jest pierwsze jajko z motywem ogólno tematycznym.  Takie jajko może być niezwykłą pamiątką dla młodej pary

W tym roku postanowiłam wykonać specjalne jajko dla mojej mamy. Kocha ona duże motywy kwiatowe, dlatego wydrapałam duże piwonie na strusim jajku. 
 Jajko poniżej wykonane zostało z okazji Halloween :D Oczywiście nie każdemu się spodobał wzór czarownicy na jajku, ale cóż artysta nie powinien się ograniczać.


 Okres Wielkanocny jest bardzo krótki, dlatego postanowiłam nie ograniczać moich prac tylko do niego. Piękny uniwersalny motyw może cieszyć nasze oczy przez cały okrągły rok. 
Pozdrawiam 
Basia

Komentarze

  1. Twoje pisanki to najprawdziwsze dzieła sztuki. Zawsze się nimi zachwycam. Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa :) Cieszę się że moje jajka podobają się:)

      Usuń
  2. Wspaniałe. W końcu jajo to symbol życia,a życie toczy się cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to Pani podsumowała :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Świetne pomysły na dekoracje jajek i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty