Kroszonki w programie Rączka Gotuje

Kroszonki w programie Rączka Gotuje

W tym roku miałam przyjemność ponownie wystąpić w programie telewizyjnym . Wspólnie z Panem Remigiuszem Rączką wystąpiłam w jego autorskim programie Rączka Gotuje. Głównym tematem programu było jajo. Podczas wspólnego gotowania opowiadałam o moich kroszonkach. 
Wspaniałe przeżycie, inne niż 5 min występy ( które także cieszyły). Miałam przyjemność zobaczyć kulisy programu, do którego stworzenia potrzeba dużo pracy.
Ja wspólnie z p. Remigiuszem Rączka
Dzięki wspaniałemu prowadzącemu atmosfera na planie była rewelacyjna. Stres znikł bardzo szybko. Nie brakowało chwil pełnych śmiechu.






Mieszkam na śląsku od urodzenia, tutaj też mieszkała cała moja rodzina. Dlatego na sobie mam ludowy tradycyjny strój Raciborski. Byłam dumna że mam go na sobie - a dlaczego?;> 
To jest strój który nosiła moja prababcia Katarzyna pochodząca z dzielnicy Sudół w Raciborzu. 
Mam na sobie plisowaną sukienkę, fartuch, chustę no i wianek z wstążką.


Zapraszam do oglądania programu - poniżej zamieszczam zwiastun


Zapraszam także na stronę - https://www.facebook.com/RaczkaGotuje/

Pozdrawiam 
Basia Gonska

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty