Sezon 2018 w pełni...

Jajka , jajka i jeszcze raz jajka :D to one królują teraz w mojej pracowni.
Codziennie powstają kurze i gęsie kroszonki. Wyskrobałam już nawet jedną strusią w tym miesiącu. 
Praca jest mozolna i pracochłonna, ale warto jej poświęcić czas. 
Lubię kiedy pisanki są kolorowe, chociaż to na ciemnych jajkach najładniej widać wzór. 


Na zdjęciu poniżej widzimy strusia kroszonkę. Najpierw farbujemy na wybrany kolor a póżniej skrobiemy aż zapełnimy jajko wzorem. Przyznaję że przy strusim używam głównie frezarki do paznokci.

Kochani często słyszę że drapanie jest ciężkie.... owszem ale jak będziemy ćwiczyć to jest coraz lepiej. Dla przykładu dodaję zdjęcia pisanek które robiłam jakieś 3 lata temu. Linie krzywe, brak symetrii, złe cieniowania i wiele innych niedoskonałości. 
Wydaje mi się że tak jest z każdą pasją... początki zawsze są trudne i nie mówię tutaj tylko o jajkach podobnie jest z szyciem , szydełkowaniem czy budownictwem. To praktyka nas doskonali... 
A jak czegoś nie spróbujemy to się nie dowiemy... Dlatego zachęcam do praktykowania tradycji i  np spróbować wdrapać jajko do koszyczka ;) 
Choć zawsze można je kupić u mnie ;) 


Kroszonki wykonane 3 lata temu. zdj. Sebastian Góra www.sebastiangora.pl

Pozdrawiam 
Gonska Art - Basia Gonska
Zamówienia
gonskaart@gmail.com

Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem. Wyglądają wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boksie! Zakochałam się w takich jajkach po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siempre son trabajos preciosos.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, jesteś MISTRZYNIĄ w tego rodzaju pisankach! Wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty