kroszonki małe i duże

Kroszonki małe i duże 

W pracowni Gonska Art jajka przejęły władzę.

Codziennie powstają nowe prace. 

W tym roku dużo kurzych jajeczek zdobię :) 

Co chwilkę poszukuję także nowych inspiracji na wzory.

Koleżanka zainspirowała mnie do nowej prezentacji jajeczek i przyznam że to jest to :D 
Jajeczka pięknie się prezentują, nie kurzą i są bezpieczne .


Kurze kroszonki z dużymi motywami :) 




Gęsie kroszonki 



Koszyczek prawie pełny 



zapraszam wszystkich do udziału w moim konkursie :) 
https://www.facebook.com/1383805358541558/photos/rpp.1383805358541558/1752090701713020/?type=3&theater


Osoby zainteresowane zakupem jajeczek zapraszam do kontaktu:

tel. 507 199 062
mail: gonska.barbara89@gmail.com

pozdrawiam serdecznie 
Basia Gonska
Gonska Art




Komentarze

  1. Polubiłam i wrzuciłam komentarz na fb, ale tam niepewnie się czuję, dlatego banerek zamieszczę na moim blogu i zaproszę znajomych. Polubiłam jako Gabriela Calderon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) miło mi że bierzesz udział:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. piękne, te ze słonecznikami )chyba) są wyjątkowe
    czy na blogu można dać info?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że można:) pozdrawiam i dziękuję za.ile słowa

      Usuń
    2. oj, ale bym się zgapiła
      info zamieszczam na bocznym pasku bloga

      Usuń
  3. Arcydzieła. Nieustannie Cię podziwiam za talent, pracowitość, estetykę. Już większość moich znajomych Cię podgląda i przekazują swoje gratulacje. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja szczęka aktualnie leży na podłodze:D szokująco piękne pisanki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jaja! Śliczne, precyzyjne, wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty