strusie kroszonki

Strusie kroszonki

Sezon na skrobanie w pełni. W mojej pracowni kroszonki powstają codziennie. 
Dwa tygodnie temu rozpoczęłam skrobanie strusich jajek. 
Powstały 3 kroszonki, każda inna :) 
Mamy piękne koronkowe wzory na fioletowym i seledynowym jajeczku. 
Brązowe jajeczko to połączenie koronkowego boku i kompozycji słoneczników na planie głównym. 

Seledynowy kolor to pomysł Pani która zamówiła jajeczko. Przyznam że jestem bardzo zadowolona z efektu.
Jajeczko ma nowy wzór nie wykonywany wcześniej. Zazwyczaj robiłam 2 okręgi a tutaj połączyłam więcej. 


 Brązowe jajeczko z motywem słoneczników. 
Duże motywy to głównie zabawa cieniowaniem. 




 Fioletowe serduszko. 
Motyw ten już stosowałam wcześniej :) bardzo go lubię dlatego często u mnie gości. 




Pozdrawiam serdecznie:) 
Zainteresowane osoby zakupem kroszonek zapraszam do kontaktu:
mail. gonska.barbara89@gmail.com
tel. 507 199 062 

Gonska Art - Basia Gonska


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty