czwartek, 1 września 2016

Skrzyneczka jak stara pocztówka

Skrzyneczka jak stara pocztówka

Powstała na specjalne zamówienie z okazji 120 lecia Kościoła w Modzurowie. 
Została wręczona jako podarunek Biskupowi. 
Skrzyneczkę wykonałam z starych zdjęć kościoła. Odpowiednio je oprawiłam, a następnie przeniosłam je na wieczko.
Inspiracją były dla mnie pocztówki z Wakacji- gdzie często mamy ukazane rożne miejsca.
Dół skrzyneczki został pobielony. 






Ostatnio tez tworzyłam skrzyneczkę dla moich znajomych, którzy w kwietniu stanęli na ślubnym kobiercu. 
Skrzyneczka wykonana została metoda transferu- na wieczku znalazło się zdjęcie młodej pary wraz z świadkami. ( świadkiem był mój brat :) ) 





Ostatnio miałam bardzo pracowity czas. Przygotowywałam ozdoby dożynkowe oraz stroiłam kościół. 
Mogłam zawsze liczyć na pomoc mamy oraz znajomej i jej mamy. 







Wykonanie ozdób było bardzo pracochłonne. Bardzo dużo pracy zajęło wykonanie obrazu Maryi oraz serca. 

Pozdrawiam serdecznie
Gonska Art






7 komentarzy:

  1. Śliczne są te Twoje skrzyneczki!

    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam dekoracje. Skrzyneczki bardzo ciekawe, będą ładną pamiątką. Dawniej z okazji jubileuszy kościołów parafie zamawiały u wytwórców medaliki, żeby wierni i goście mieli pamiątkę. Szkoda, że teraz się tego nie robi. Mam dużą kolekcję medalików, ale jeszcze nie trafiłam na taki z poświęcenia, albo jubileuszu kościoła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i super skrzynaczka na wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała skrzyneczka a ozdoby na dożynki suuuuper

    OdpowiedzUsuń