niedziela, 6 grudnia 2015

Świąteczny chustecznik w czerwieni

Świąteczny chustecznik w czerwieni

Święta coraz bliżej wiec i u mnie bardzo świątecznie :) 
Kupiłam niedawno piękną serwetkę ... 
Jest bardzo prosta i delikatna, a zarazem efektowna. 
Idealnie wpasowała się w chustecznik
Boki ozdobiłam delikatnym reliefem 



Chustecznik na tle ozdób świątecznych. 


Bardzo lubię okres przedświąteczny :) powoli czuć magię świąt. 
W domu coraz więcej ozdób, ja dużo tworzę. 
Brakuje mi tylko śniegu za oknem. 

Pozdrawiam Serdecznie
Gonseczka- Basia 

6 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten chustecznik:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, świąteczny chustecznik! a ozdób u Ciebie przybywa...pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace ja także wszystkie ozdoby sama robię..

    OdpowiedzUsuń