wtorek, 22 września 2015

Skrzyneczka - Srebrne Wesele

Srebrna skrzyneczka

W sobotę mój wujek wraz z ciocią obchodzili 25 rocznicę Ślubu. 
Z tej okazji postanowiłam wykonać małą skrzyneczkę na drobiazgi lub zdjęcia.


Do wykonania skrzyneczki użyłam klasycznych serwetek. Później bawiłam się w cieniowanie, spękania. Całość pięknie się świeci - dużo warstw połyskującego lakieru 


a tak prezentowałam się przed wyjściem na imprezkę 


A to już w trakcie zabawy :D za zdjęcia dziękuję Robertowi z firmy photowings



pozdrawiam serdecznie

Gonseczka Basia

9 komentarzy:

  1. Precioso trabajo y tu estas muy guapa¡¡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra skrzyneczka, ale i Ty cudownie się prezentowałaś na imprezce.)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna skrzyneczka, wykonana przez super babeczkę, jakbby się mogła nie podobać. Cudna Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka prześliczna, a Ty wyglądałaś bardzo atrakcyjnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, elegancka skrzyneczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta skrzyneczka. taka subtelna ;)

    OdpowiedzUsuń