Romantyczny komplet

Witajcie :) upał mamy nie ziemski... ale w końcu lato:)
Ostatnio mało bywam na blogu, ale to nie znaczy że nic nie robię;)
W wolnej chwili maluję sobie i coś tam skrobię:D
W zeszłym tygodniu wykonałam komplet urodzinowy z dedykacją w środku 






mam nadzieję ze solenizantce prezent się spodobał
Ostatnio bardzo dużo czasu zajmuje mi przygotowywanie ozdób na koronę dożynkową.
oto mała zapowiedź 


korona ma być gotowa na 30 sierpnia mam nadzieję że z wszystkim się wyrobimy.

A na koniec chwalę się pięknymi mieczykami z mojego ogrodu:)


pozdrawiam Serdecznie
Gonseczka -Basia


Komentarze

  1. Cudny komplecik!!! Właśnie zużyłam ostatki tej serwetki :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, kolejny piękny komplecik! a mieczyki cudnej urody! pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. komplecik śliczny, ciekawa jestem efektów korony

    OdpowiedzUsuń
  4. Chustecznik po prostu prze piękny!! Bajka ! Doskonałe wykonanie :) Szkatułka jeżeli mogę ją tak nazwać równie piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty