Strusie Jajko -kraszanka-Candy urodzinowe

Strusie jajko
Witam wszystkich odwiedzających;) 
Dziś mam coś dużego :D a mianowicie kraszankę z strusiego jajka.
Przyznam, że wiedziałam że strusie jajko jest duże, ale dopiero podczas drapania przekonałam się jak bardzo;] Przez godzinę jajko leżało w barwniku, jak już wyschło wzięłam się do pracy. Drapałam i drapałam i drapałam i tak przez 8 godzin! oczywiście z przerwami , wczoraj krosiłam jakieś 6 godzin dziś 2. A oto efekt :
Jajo strusie i gęsie wydmuszki 


 Jajo strusie w porównaniu z gęsią i kuszą wydmuszką ;]



A tak wyglądała praca nad jajem:


A teraz Candy!!!

Kochani już prawie rok będzie jak prowadzę bloga :) dlatego postanowiłam zorganizować Candy. 
Do zgarnięcia są 2 kraszanki :
gęsie jajeczko
i kurze jajeczko

Zapraszam do zabawy:) 
Co należy zrobić :
  1. Pozostawić komentarz pod tym postem, osoby które nie prowadzą bloga ( goście z fb lub google) proszone są o pozostawienie maila (kontakt w razie wygranej)
  2. Miło mi będzie jeżeli , dołączysz do grona osób obserwujących mój blog
  3. Pozostawiam także banerek  , do wklejenia na swojego bloga
  4. Candy trwa do 22.03 - jajeczka zostaną wysłane przed Świętami;)
zdjęcie wykonał www.sebastiangora.com

Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)
Gonseczka- Basia 

Komentarze

  1. wspaniałe jajo strusiowe :) cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudo!!!!!!!!! Mnie się każde podoba! nawt perlicze mogłabym wylosować, byle mieć- tylko chyba przez lupę trzebaby byłopracować :-) Staję w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji rocznicy prowadzenia blogu! Kraszanki przecudne :) Ustawiam się w kolejce.Banerek na moim blogu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne jajo... Zachwycająca kraszanka.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie cudowności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie jajka piękne. Zawsze podobały mi się kraszanki, jednak dla mnie to zbyt skomplikowana technika (jak na razie). Z przyjemnością wezmę udział w rozdaniu. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się bo takich piękności ni odpuszczę, są wspaniałe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy! :)
    A do zabawy z ogromną przyjemnością dopisuję się, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o.jej......................, pozbierałam dolną szczękę z klawiatury !!!!!!!!!!!
    toż to istna KORONKA !!! jestem zachwycona- jeśli pozwolisz !!!!
    Tyle pracy, ja siedziałam ok 10 godzin przy szpanowaniu serwety i czułam to w kręgosłupie, więc szacunek wielki, bo wiem jak to smakuje!
    info na bocznym pasku zamieszczam w formie pisemnej- może być?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Kochane za piękne komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu wymiękam jak widzę te cudeńka....:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z wrażenia zapomiałam dodac że oczywiście zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej one są piękne! Cudne :)
    Oczywiście zapisuję się na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie te jajeczka są cudne :).

    Ty,to masz talent :).

    Na candy oczywiście się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  15. To strusie jest po prostu nieziemskie, nie mogę pozbierać szczęki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matulu, ale się naoglądałam cudnych kraszanek, dla mnie taka robota to po prostu majstersztyk, podziwiam z otwartą buźką;) Z wielką przyjemnością zapisuję się na rozdawajkę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są :) ja chcę :)
    banerek http://kulskowo.blogspot.com/
    Gratuluję roczku i kolejnych rocznic życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce :)
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  19. DZIĘKUJĘ za odwiedziny na moim blogu :)
    Miło mi gościć u Ciebie - widzę,że WIELKANOCNY klimat w pełni :)
    To dobrze,bo z utęsknieniem wyczekuję wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. FANTASTYCZNE!!! Podziwiam za drapankę - taką bogatą.

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja chętnie ustawię się w kolejce a banerek u mnie :)
    pozdrawiam i kolejnych wspaniałych dzieł życzę !

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne pisanki :) Drapanka rewelacyjna! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem. Piękne. Rzadko biorę udział w rozdaniach i konkursach, Ale Twoje prace mnie zachwyciły i skusiły, więc się zgłaszam do Candy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne jajeczka - jak ja takie uwielbiam :)))
    Z miłą chęcią się zapisuję :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne ja wiem że to bardzo technika pracochłonna a i ręka musi być wprawna zapisuję się bardzo chętnie banerek wklejam do siebie gdzie serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cuda sama kiedyś próbowałam i wiem, jakie to trudne.Zgłaszam się do zabawy a Twoje prace podziwiam.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudne są te Twoje pisanki, kraszanki.... itp. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie piękne te Twoje jajeczka! zapisuję się na Candy i mam zaszczyt dołączyć do grona Twoich obserwatorów - to co robisz jest po prostu cudne :)
    zapraszam też na moje candy, chociaż przy Twoich pracach to moje mogą się schować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudeńka, daleko mi do twojej perfekcji, więc jak najbardziej startuję do kolejeczki może szczęście mi dopisze i twoje cudeńko dołaczy do mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Toż to arcydzieła, nie mogę przejść koło nich obojętnie, bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeeej, po prostu genialne jajeczka! ;)
    Chętnie się dopiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmmm, nigdy nie mogłam pojąć jak można zrobić bez użycia linijki, kątomierza tok równiutkie wzory i to na obłym kształcie...
    Podziwiam
    Proszę mnie dopisać do listy chętnych na te śliczniutkie kraszanki.
    pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozdrawiam gorąco i zgłaszam się z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  35. Jezus! Ile tu jest w tym pracy i cierpliwości, naprawdę podziwiam :O.
    Jaja są śliczne, a wydawało mi się, że decoupaqe na nich to już coś x)
    Chętnie poobserwuję i banerek wstawię na https://mojasciana.blogspot.com
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty