Creative blog Tour

Witajcie kochani:)
Tydzień temu zostałam zaproszona do zabawy Creative blog Tour. Nominowała mnie Barbara F z bloga DecuCzary, za co z całego serducha jej dziękuję :)
Basienka tworzy cudowne prace metodą decoupage. Uwielbiam zaglądać na jej bloga. Każda jej praca jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Przedmioty przez nią wykonane są perfekcyjne w każdym calu, widać dbałość o każdy szczegół.
Jej ostatnia praca to przepiękne świąteczne świece oraz urocza skrzyneczka:


A teraz odpowiedzi na pytania :D
Nad czym obecnie pracuję?
Obecnie wykonuję dużo ozdób świątecznych – bombki, puszki na pierniczki i zawieszki. Często wykonuję kilka prac na raz. Kiedy bombeczki schną dekoruję jakąś inną rzecz;) No, a kiedy nie maluję to skrobię moje jajuszka.

Czym moja praca różni się od innych w branży?

Hmm. Wydaje mi się że każdy kto tworzy ma swój własny styl. Często w decoupage używamy podobnych motywów, wręcz tych samych serwetek. Ale każda praca jest inna, niepowtarzalna. Staram się być osobą kreatywną, i tworzyć wg własnych projektów. Jeżeli chodzi o moje kraszanki to staram się łączyć wzornictwo (tradycja + nowoczesność) i wydaje mi się że to właśnie odróżnia je od innych prac na rynku.

Dlaczego piszę bloga o tym co tworzę (robię)

Pisze bloga gdyż lubię dzielić się z innymi tym co robię. Cieszy mnie gdy ktoś zwróci uwagę na rzecz którą wykonałam. Przyznam że dzięki blogowaniu poznałam wspaniałe kobiety, które wykonują piękne prace, wiele także się od nich uczę.
No i nadszedł czas na nominację :)
Nominuję Honoratę która prowadzi bloga fioletowazyrafa.blogspot.com.


Honorata tworzy cudeńkaJ  za pomocą igły i nitki powstają perfekcyjnie wykonane prace. Każda wykonana rzecz jest dopracowana w 100 %! Jej rzeczy zawsze są wesołe kolorowe:) drugich takich nigdzie się nie znajdzie ;) Oto parę prac które mnie zachwyciły. zachęcam do odwiedzenia jej bloga:) 






Komentarze

  1. Basiu dziękuję za miłe słowa o mnie i za przyjęcie zaproszenia do zabawy.Czekam na Twoje bombki,zawieszki i inne,jednym słowem na przepiękne prace wykonane Twoimi zdolnymi rączkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzękuję za zaproszenie :-) i również z niecierpliwośćią czekam na Twoje nowe, wyjątkowe i piękne prace :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ci wyróżnienia a Honoratke znam - śliczne te twoje prace - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że jest ta zabawa, można się czegoś więcej dowiedzieć o Tobie i o innych zdolnych osóbkach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty