Kroszonki 2018

Wiele się w moim życiu ostatnio dzieje ... 
Przeprowadziłam się do nowego domu razem z rodzicami ... uporządkowanie 29 lat życia w jednym domu nie było łatwe. 
Niestety zaniedbałam prowadzenie własnej firmy... :( 
Mam nadzieję że nie odbije się to na tegorocznym sezonie jajkowym. 
Teraz już wracam do pracy na pełnych obrotach. 
Mam już swoją profesjonalną pracownię... dawniej dzieliłam własny pokój z pracownią... ciągły kurz i pył był nie przyjemny... teraz jestem szczęśliwa bo mam swoją przestrzeń.  < miała być garderoba ale pracownia lepsza :D >
Już parę dni po świętach powstały pierwsze jajeczka na sezon 2018



W trakcie pracy ;) 


A oto wczorajsze najnowsze dzieła 




Pozdrawiam ;) 
Obiecuję będę tu gościć częściej ;) 
osoby zamawiające zapraszam do kontaktu mailowego
gonskaart@gmail.com

Komentarze

  1. Twoje jajeczka to dzieła sztuki. Zawsze je podziwiam, masz talent.
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowicie utalentowana. Jajeczka zapierają dech w piersiach. Podziwiam Twój talent i całym sercem kibicuję. :) Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty