Dziecięce Kuferki

Dziecięce Kuferki

Kuferki dla dzieci są jednym z najczęściej zamawianym przez klientów produktem. 
Dlatego też w mojej pracowni często królują bajkowe wzory.

Czasem są to słodkie misie, a czasem już poważniejsze obrazki.

właśnie niedawno wykonałam kuferek z ciuchcią iście bajkową:D 
Oczywiście kuferek nie jest dla maluszka, a już troszkę starszego Chłopaka :D 

Wieczko to transfer. Boki delikatnie przecierane farbami kredowymi. 
W środku umieściłam imię i cytat:)






 Kolejna skrzyneczka powstała dla Oliwiera. 
Na wieczko powędrował słodki Misio - idealny motyw dla noworodka. 
Boki i wieczko pocieniowane zostały farbami kredowymi.
W środku Imię i data urodzenia oraz kolejny Misio
Przyznam się ze zakochałam się w tych słodkich motylkach :D 
Buciki to dzieło mojej mamusi:D 






ostatnią skrzyneczka jest Kubusiowy Kuferek






Na bieżąco w mojej pracowni powstają także jajeczka.:)


Uciekam spać :D - za oknem deszcz cały dzień pada... 
Chwila odpoczynku każdemu się przyda 
Pozdrawiam Serdecznie 
Gonseczka -Basia 
Gonska Art




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty