Kraszanki - skrobanie jajek rozpoczęte

Kraszanki

Wiem wiem, mamy jeszcze zimę , niedawno było Boże Narodzenie a ja już wyskakuję z kraszankami. 
Wybaczcie mi mój pośpiech, wynika on z braku czasu . Rok temu niestety nie wyrobiłam się z wszystkimi zamówieniami na jajka, dlatego w tym roku zaczęłam skrobać już w styczniu. 
Na dalszy plan odeszło zdobienie metodą decoupage. 
Dziś zrobiłam 3 nowe jajeczka. Niestety po takim 6 godzinnym maratonie moje oczy mają dość.
 Podczas skrobania powstaje drobniutki pyłek, który w nadmiarze nie jest przyjemny. Bardzo lubię wykonywać drobne wzory, ale wtedy moje oczy mówią już po jednym jajku dość.
Moje jajka skrobię frezarką do paznokci, używam najmniejszego wiertła;)

 Cztery kraszanki wykonane zostały na gęsich wydmuszkach, jedna na kurzym jajku (wydmuszce). Przyznam że łatwiej krasi się na gęsich wydmuszkach. Skorupki są bardzo twarde. Kurze wydmuszki są delikatne i trzeba bardzo uważać aby skorupka nie pękła podczas pracy. Nie ma nic bardziej denerwującego jak pękające jajko podczas kończenia pracy.



Ostatnio prezentowałam zdjęcia grupowe , dziś nadrabiam i wysyłam pojedyncze wzory








Pozdrawiam serdecznie;)
Mam nadzieję, że nie macie mi za złe wpisu Wielkanocnego miesiąc po Bożym Narodzeniu ;]
Gonseczka- Basia

Komentarze

  1. Piękne,jestem pełna podziwu .Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał coś wspaniałego muszę pogadać z moimi gęsiami niech dają jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kraszanki. Jestem nimi zachwycona. Masz talent do tworzenia takich wzorów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jakie przepiękne,Basiu masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, przepiękne, niesamowite :) I to wszystko frezarką do paznokci? Chylę czoła do samej ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz:) i tak używam tylko frezarki do paznokci :) kiedyś skrobałam nożykiem, skalpelem. Frezarka skrobie sie szybciej z tym ze trzeba bardziej uważać:)

      Usuń
  6. Fantastyczne! Przepiękne! W dodatku to takie nasze, klasycznie ludowe. No może kolory są bardziej energetyczne. Szalenie mi się podobają. Podziwiam za precyzję i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne jajka ileż to jest pracy?.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są. Jestem nimi zauroczona. Podziwiam również za wysiłek który w nie włożyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko powtórzę za resztą, że są cudne !!!!Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko az brak mi słów, przeciez to dzieło sztuki, Gratuluje !!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety! Jakie cudne! Muszę przyznać, że wykorzystanie do tego frezarki do paznokci jest bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne jajeczka - rewelacyjne :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Od tych jaj to dostałam oczopląsu artystycznego !!! Gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty