Elegancka karafka

Elegancka karafka
Karafka powstała na specjalne zamówienie mojej cioci:) Przyznam ze dość długo zwlekałam z jej zrobieniem, troszkę brakowało mi pomysłu. Do wykonania użyłam klasycznej serwetki z różami. Pierwszy raz użyłam też produktu do spękań -dwuskładnikowego . Muszę przyznać że efekt bardzo mi się podoba :)





Puszka została wykonana dla mojej kuzynki Sary:) sama wybrała sobie motyw. Użyłam klasycznej serwetki. Mam nadzieję ze puszka będzie się podobała :)




Wczoraj wieczorem pod drzwiami mojego domku pojawił się malutki kotek, jest przesłodki. Pieszczoch z niego straszny:) Niestety ja mam już kocice w domu i to taką bardzo zazdrosną. Łatka nie lubi innych kotków, od razu je gryzie. Czarnulka (bo tak go nazwałam) chronię przed Łatką, ale na dłuższy okres będzie to ciężkie. Jeżeli ktoś chciałby kotka to proszę o kontakt.


Pozdrawiam serdecznie
Gonseczka-Basia

Komentarze

  1. sliczna ta karafka i te pęknięcia dodają jej uroku, a puszka super! Koty mam trzy, które bardzo lubię i które chyba lubią mnie? Pozdrawiam Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karafka śliczna,spękania dodały jej uroku :) Puszkę przepięknie kolorystycznie dobrałaś na pewno będzie się podobała.Koteczek śliczny, sama posiadam dwa koty,które bardzo kocham,a najbardziej moją czarna kocicę Karusię :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna karafka i puszka, klasyczne serwetki dają świetny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karafka faktycznie bardzo elegancka, super spękania.
    Kocica urocza, jest identyczna jak mój pierwszy kot Leon, od którego zaczęła się moja wielka przygoda z kotami. Dziś mam trójkę rozrabiaków, a Leon wyrósł na wielkiego puchatego kocura.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty