Nietypowo... Ogród i dziwne zamówienie w środku lata ;)


Mój wspaniały ogród…

Witam ;) dziś nie typowo - ogrodowo . Moje  kwiatuszki pięknie kwitną, zarówno te w ogrodzie jak i w domu:)
Przed wejściem do domu , kwitną pelargonie, surfinie, begonia i muszkaty 

Surfinia pełna
Kwiaty przed wejściem do domu 
Dodaj napis
Surfinia przed wejściem ;)






















                                                                  W oknach królują pelargonie 

pelargonie

 Kwiatowa ścieżka lśni w różach , fioletach  i bieli 

Róża pierwszy raz w tym roku tak pięknie zakwitła 

Róża
Moje nietypowe doniczki na tarasie ;) no i ogrodowi pomocnicy :D 
Nietypowa doniczka;)
Mały pomocnik ogrodowy :D
Zapomniałabym … Przed domek kwitnie fioletowy clematis 


W tytule notki jest mowa także o nietypowym zamówieniu ;) Niedawno dostałam małe zlecenie na wykonanie jajek :) Tak jajek w środku lata;) wiem bardzo nietypowo. Lecz osoby które je zamówiły traktują jajka te nie jako ozdobę wielkanocną, a całoroczną.
Kraszanki :)

Kraszanka

letnie - jajka;)
 Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam do komentowania
Gonseczka- Basia




Komentarze

  1. Uwielbiam kwiaty. Wszystkie! Ale pomysł na wiszącą doniczkę w oponie miałaś rewelacyjny Basiu. Nawet nie przyszłoby mi do głowy, żeby wymyślić taką ozdobę. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie 3 nietypowe doniczki ;) Straszono mnie ze kwiaty nie będą rosły bo to guma, ale jest wręcz odwrotnie;)

      Usuń
  2. Pięknie ta rabata- rzeczka kwitnie. W ogóle masz przepiękne kwiaty. A kraszanki? Zazdrość bierze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Oj kwitnie, uwielbiam na nią patrzeć :)

      Usuń
  3. Barwnie, letnio i kolorowo. Cudownie :) , a ja jeszcze nic nie posadziłam :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kwiatki śliczne. Kraszanki super, jesteś zdąlną dziewczyną. Tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie i kolorowo! :) Ja niestety nie mam w ogóle ręki do kwiatów, więc pozostaje mi oglądać u innych :)
    A jajka cudne - podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam u Ciebie! Cała gama kolorów, a pisanki rewelacyjne! Pewnie trzeba dużo czasu poświęcić, aby wykonać jedną? Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu jakies 2 godziny na jedna kraszankę poświęcam :)

      Usuń
  7. bardzo ładny kwiecisty ogród

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny ogród a jajeczka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ misterna praca. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ogród, ale Ci zazdroszczę. A jajeczka wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tu u Ciebie, zachwycona jestem surfiniami, u mnie niestaty nie rosną, za duże wiatry, a jak już nadchodzi sztorm..... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ogród masz przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowy ogród a ta ścieżka z kwiatów i rower z kwiatami niesamowity :) zamówienie na jajka rzeczywiście ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty